Szolgáltatásaink:
- Karamboltól, erős ütéstől törött, repedt víztér javítása hegesztéssel
- Víztér pótlása bontott alkatrésszel
- Víztér pótlása alumínium vagy réz lemezből legyártott egyedi darabbal
Napjainkban egyre gyakrabban váltják le a régi jó autóhűtők réz vízzsákjait műanyagból (poliamidból) fröccsöntött darabokra. Ezek olcsóbbak, könnyebbek, egyszerűen lehet bonyolult formákat előállítani. Nagy hibájuk azonban, hogy hajlamosak elöregedni, valamint ütés hatására nem behorpadnak – amit könnyű egyengetni, hanem törnek, amit csak hegesztéssel lehet javítani. Cégünk a gyakori problémára felkészült: vállaljuk a műanyag hűtőalkatrészek hegesztését, valamint cseréjét saját fejlesztésű egyedi fém vízterekre.
Autóhűtő műanyag víztér csere egyedi fém víztérre
A képen egy teljesen felújított autóvízhűtőt láthatunk. A tömb (középső, rácsos rész) korrodált volt, a műanyag vízterek elöregedtek. A felújítás során az ügyfél új, alumínium tömböt kért, mivel könnyebb és tartósabb mint a réz. A víztereket egyedi gyártásban alumíniumból készítettük el, majd felhegesztettük.
Az “Autóhűtő műanyag víztér javítás” videóban végig követhetjük, amint alumínium lemezből legyártjuk a vízteret, majd behegesztjük a műanyag víztér helyére.
Ennek az autóhűtőnek a víztérbe épített olajhűtőjét kellett javítani. A rögzítő anyák annyira korrodáltak, hogy a műanyag víztér roncsolása nélkül nem volt szétszerelhető. Az új alumínium víztérbe beépítettük a megjavított olajhűtőt, majd előbbit felhegesztettük a régi tömbre.
Műanyag víztér javítás hegesztéssel
Szolgáltatásaink:
- Műanyag víztér javítása hegesztéssel
- Autóhűtő műanyag víztér csere egyedi fém víztérre
- Víztér cseréje bontott gyári alkatrésszel
- Tömítés csere
Karamboltól, erős ütéstől törött, repedt víztér javítása hegesztéssel
Sok esetben tapasztaljuk, hogy ezeket a repedéseket, töréseket ragasztással próbálják orvosolni, de ezek a javítások azonban sajnos nem megbízhatóak. Egy gondosan kivitelezett ragasztás pár napot túlélhet, de a hűtő a legnagyobb igénybevételkor – a legrosszabbkor adja meg magát, például hegymenetben, terepen, stb…
A képen egy repedt csőnyakat láthatunk. Tipikusan akkor jelentkezik ez a meghibásodás, ha a vízteret erős ütés éri. A másik gyakori ok, mikor a csonkra húzott gumicső túlságosan merev – így a motor rezgése lassan, de biztosan kifárasztja az anyagot. A repedés hegesztéssel jól javítható, viszont a nagy hőhatás következtében gyakran számolni kell a víztér tömítésének cseréjével is.
A képen a meghegesztett repedt csőnyakat láthatjuk, itt a repedés szerencsére a víztér külső oldalán volt. Amennyiben a csőcsonk a belső (fém rácsozat felé eső részen) reped, úgy a tömítéscsere elengedhetetlen. Ez a tömítés kereskedelmi forgalomban rendkívül nehezen beszerezhető, cégünk saját fejlesztésű technológiájával egyedi gyártásban pótolja ezeket.
A képen egy repedt műanyag vízteret láthatunk. Ezt ritkán okozza az anyag fáradásos öregedése, majdnem midig külső ütés következménye. Hegesztéssel jól javítható, tömítéscsere nem mindig szükséges.
A képen a meghegesztett poliamid vízteret láthatjuk. Itt a repedés szerencsére a víztér külső oldalán volt. Amennyiben a csőcsonk a belső (fém rácsozat felé eső részen) reped, úgy a tömítéscsere elengedhetetlen. Ez a kereskedelmi forgalomban rendkívül nehezen beszerezhető, cégünk saját fejlesztésű technológiájával egyedi gyártásban pótolja ezeket.